بخور سرد برند SINCO

ریال,۱۳,۰۰۰,۰۰۰
افزودن به لیست دلخواه
-+

اگر از لب های ترک خورده، خشکی پوست یا از احتقان (گرفتگی بینی) رنج می برید، استفاده از دستگاه بخور سرد می تواند بسیار مفید باشد. بخورهای سرد، رطوبت را به هوا می پراکنند و بر عکس رطوبت ساز های گرم از مکانیزم گرمایشی برای ایجاد رطوبت استفاده نمی کنند. پزشکان اغلب بخور سرد را برای کمک به تنفس و مسائل دیگر در جهت سلامت محیط به همه افراد توصیه می کنند، اما قبل از خرید رطوبت ساز سرد تمام مزایای و خواص آن را در نظر بگیرید.

  • پوشش دهی

همه دستگاه های بخور دارای یک مقدار مشخص پوشش دهی فضا هستند، این بدین معناست که یک رطوبت ساز دارای ۸۰ مترمکعب پوششی دهی و دیگری ممکن است دارای ۱۲۰ متر مکعب رطوبت دهی باشند. مقدار عددی هر کدام بسته به نیاز شما برای یک اتاق یا تمام خانه است.

در این راستا، بخورهای سرد دارای پخش کنندگی بهتری نسبت به بخور های گرم است. بخار گرم تمایل به بالا رفتن دارد ولی بخار سرد به طور همه جانبه تمام نقاط خانه را رطوب دهی می کند.

انواع دستگاه بخار سرد :

دستگاه بخور سرد

  • تبخیری

در این دستگاه ها بخار آب گرم از طریق یک فیلتر گرفته می شود (گرما) و در نهایت بخار هوای سرد از طریق فن به هوا پراکنده می شود.

  • التراسونیک

به جای یک فن، یک دستگاه مرطوب کننده اولتراسونیک با استفاده از ارتعاشات فراصوتی اولتراسونیک به تبخیر آب کمک می کند. بخار آب ایجاد شده ذرات بسیار ریز تری نسبت به بخور سرد تبخیری ایجاد می کند. رطوبت سازهای آلتراسونیک در مقایسه با سایر انواع رطوبت گیرها بسیار آرام و کم سر و صدا هستند.

Share this

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir