تخت بیمارستانی برای خانه

 نگهداری از بیمار برای خانواده در محیط خانه شرایط خاصی را با خود به همراه دارد.  کسانی که  برای مراقبت از بیماران خود در منزل هزینه میکنند در بیماران خود شاهد وضعیت سلامتی بهتری نسبت به موارد مشابه بستری در بیمارستان هستند. نخستین گام برای ایجاد یک محیط امن و مناسب برای بیماران انتخاب یک تخت مناسب می باشد.

 تخت بیمارستانی تختی است که جهت رفاه حال بیماران طراحی و ساخته می گردد. اگرچه نام آن بیمارستانی است اما امروزه بسیاری آن را برای استفاده بیماران و عزیزان خود در منازل استفاده می کنند.

انواع تخت های بیمارستانی :
۱- تخت های بیمارستانی مکانیکی:این تخت ها ساده ترین نوع تخت های بیمارستانی هستند و برای تنظیم ارتفاع و سر و پای تخت می بایست به صورت دستی و بوسیله اهرم عمل کرد.

۲- تخت های بیمارستانی نیمه الکترونیک: در این نوع تخت ها تنظیم ارتفاع تخت به صورت دستی است اما تنظیم سری و پای تخت به صورت برقی انجام می گیرد. 

۳- تخت های بیمارستانی الکترونیکی (فول) : در این تخت ها تنظیم ارتفاع کلی تخت به همراه تنظیمات سر و پای تخت به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.

تفاوت  بین تخت بیمارستانی برقی و مکانیکی :
پروسه تغییر زاویه شکن در تخت بیمارستانی ، توسط اهرم دستی در تخت مکانیکی و نیز الکتروموتور در تخت برقی انجام می شود.

در تخت های مکانیکی بسته به تعداد شکن، هند ل هایی در تخت قرار داده شده است که با چرخش آن ها می توان زاویه شکن را تغییر داد. این کار در تخت بیمار برقی با استفا ده از یک کنترل و فشردن دکمه مربوطه انجام خواهد شد و تکنولوژی منجر به راحتی بیمار و همراهان و پرستاران خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص خرید انواع تخت های برقی و مکانیکی و اجاره تخت بیمارستانی با شماره ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲ تما س حاصل فرمایید.

Image: 

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir