تولید کننده + فروشنده انواع تختهای بیمارستانی ارزان

 تولید کننده و سازنده تخت بیمارستانی و تجهیزات پزشکی:
پیشگامان طب اقاقیا با بهره گیری از نیروی متخصص و مهندسین خبره و متعهد و نیز مجهزترین دستگاه ها و ماشین آلات در زمینه تولید تجهیزات پزشکی از جمله: تخت بیمارستانی ،  تخت ماساژ  ،  تخت معاینه ،  ترالی اورژانس  ،  ترال پانسمان  ، تجهیزات بیمارستانی  و …  توانسته است کارنامه ای موفق  از همکاری با بیمارستانها و مراکز تخصصی و  پخش تجهیزات پزشکی در سراسر کشور تهیه نماید. 

خرید و قیمت تخت خواب بیمارستانی معمولی :
تخت های بیمارستانی این شرکت  دارای کیفیت برتر از لحاظ جنس و نوع می باشند، همچنین به دلیل اینکه انواع تخت های بیمار خانگی توسط خود شرکت در تهران تولید می شوند هزینه و قیمت این نوع تخت ها نیز کاهش چشمگیری نسبت به دیگر تخت های بازار پیدا می کند. تجهیزات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد  در ضمن مشتری قدرت انتخاب بالایی در نوع، رنگ و ظاهر تخت های متنوع بیمارستانی معمولی و مخصوص دارد. تلاش ما رضایت   و راحتی مشتریان عزیز می باشد.

انواع تخت های مخصوص بیمار :
۱- تخت هاي بیمارستانی مکانیکی: یکی از ارزان ترین و ساده ترین تخت های بیمار مدل های مکانیکی آن هستند که برای تنظیم ارتفاع، سر و پای تخت باید به صورت دستی یا از اهرم آن کمک گرفت.

۲- تخت های بیمارستاني نیمه الکترونیک: این نوع تخت ها همانطور که از نامش پیداست نیمی مکانیکی اند و نیمی الکترونیکی، بدین صورت که برای تنظیم تخت شما باید ارتفاع تخت را به صورت دستی تنظیم نمایید و قسمت سری و پای تخت را به صورت برقی قابل تنظیم می باشد.

۳- تخت های بيمارستاني الکترونیکی یا برقی: در این نوع از تخت ها تمام آپشن های تخت (تنظیم ارتفاع، سر و پای تخت) به صورت اتوماتیک قابل تنظیم می باشد.

انواع تخت های بیمارستانی برقی یا الکترونیکی:
تخت های بیمارستانی فول بر مبنای زاویه ای که تخت از چند جهت ایجاد می کند که به اصطلاح شکن  گفته می شود. تعداد شکنهای بیشتر به راحتی بیمار کمک می کند.

 تخت های بیمارستانی  برقی به سه دسته ی کلی تقسیم می شوند :

۱- تخت های بیمارستانی تک شکن: در این تخت ها به دلیل اینکه در آنها فقط زاویه سر تغییر می کند به این نام شناخته می شوند.

۲- تخت های بیمارستانی دو شکن: در این تخت ها می توان تغییر در زاوه ی قسمت های سر و پای تخت ایجاد کرد.

۳- تخت های بیمارستانی سه شکن: کامل ترین و بهترین نوع از تخت های بیمارستانی، تخت های سه شکن هستن به این علت که شما در این تخت ها می توانید علاوه بر سر و پای تخت زاویه قسمت میانی آنها (سر و پای تخت) را تغییر دهید.

                                                                                            

Image: 

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir