فاکتورهای طلایی انتخاب هتل بیمارستان + لیست اقلام

  هتل بیمارستانی چیست؟
هتل بیمارستانی شکل دیگری از هتل میباشد که اقامتگاهی با تجهیزات ویژه و خاص را برای افراد بیمار و خانواده های آنها  مهیا میسازد . در حقیقت هتل بیمارستان ها برای بیماران، و اغلب خانواده هایی که باید نزدیک بیمارستان و مریض بمانند اما نیاز به تخت بیمارستان ندارند، ساخته شده است. هتل بیمارستان ها معمولا در طبقات اول بیمارستان‌ها ساخته می شوند و توسط افرادی که در حال بهبودی و یا در انتظار درمان هستند استفاده می‌شوند..

هتل بیمارستانی چه شکلی است؟
هتل بیمارستانی درست شبیه یک هتل سه ستاره است . که دارای۱- رستوران، ۲-  سالن عمومی ، ۳- پارکینگ و۴- اینترنت رایگان است. طراحی اتاق ها بر اساس طراحی مدرن  بوده و میزتحریر و حمام در آنها وجود دارد. البته علیرغم تمام این امکانات هتل بیمارستان همچنان یک اقامتگاه پزشکی به شمار می روند. فضاها متناسب با شرایط بیماران طراحی شده اند. مثلا دیوارها، کف و مبلمان باید به راحتی قابل شستشو باشند تا خطر عفونت از بین برود. در واقع همه سطوح باید هم مطابق استانداردهای بهداشتی باشند . علاوه بر این امکاناتی هم برای سهولت در برقراری ارتباط با خدمه پزشکی و پرستاران در نظر گرفته شده است.

اقامت در هتل بیمارستانی چه مزایایی دارد؟
۱- در هتل های بیمارستانی هم خدماتی مانند سونا، جکوزی، سالن ورزشی، آشپزخانه اختصاصی، تورهای گردشگری، رستوران و غیره ارائه می شود. بدون شک چنین امکاناتی باعث تسریع در روند بهبودی بیمار می شوند .

۲- در هتل های بیمارستانی درست مانند سایر انواع هتل ها هر مهمان برای خود اتاق جداگانه ای دارد. با در نظر گرفتن این موضوع هم فضای آرام و ساکتی برای بیمار مهیا می شود، هم خطر آلوده شدن فضا به حداقل می رسد و هم اینکه همراهان بیمار می توانند در تمام طول درمان همراه وی باشند. در حقیقت در چنین فضایی شما احساس می کنید که بیشتر یک مهمان هستید تا یک بیمار .
۳- از آنجایی که کمبود تخت های بیمارستانی یکی از مشکلات رایج و هزینه آنها هم بالاست، اقامت در هتل های بیمارستانی می تواند برای بیمار صرفه جویی در هزینه را به دنبال داشته باشد. ضمن اینکه کمبود تخت های بیمارستانی هم به نوعی جبران می شود.

Image: 

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir