مکانیزم تخت سه شکن

  تخت بستری سه شکن برقی دارای سه عدد موتور برقی که وظیفه ایجاد موقعیت تغییر ارتفاع از۴۵تا ۸۰سانتی متر وتغییر زاویه زیر سر از ۰تا۹۰درجه وتغییر زاویه زیر پا از ۰تا۴۵درجه را برعهده دارند .
سرتخت ها وکفی این تخت از جنس پلیمرABSضخیم وقابل جداشدن ازتخت برای شستشو می باشد .
برای نصب میله جای سرم درهرچهارگوشه تخت بوش جای سرم تعبیه شده است وبرای محافظت تخت از ضربات احتمالی در چهار گوشه تخت ضربه گیر نصب شده در طرفین تخت جای یورین بگ نیز تعبیه شده است.
همچنین برای جلوگیری از افتادن بیمار از روی تخت بدساید های چهار تیکه از جنس پلیمر ABS و قابل شستشو  نصب شده که میتواند بصورت جداگانه باز وبسته شوند .
جنس شاسی تخت از پروفیل سنگین می باشد وبازوها از ورق با ضخامت ۸میلی مترساخته شده که با روش جوشکاریCO2 بصورت دورتا دورجوشکاری شده است  
مابین تمامی مفصل ها از یاتاقان کف گرد استفاده شده و تمامی مقاطع پروفیل ها با روش جوشکاری مسدود شده است برای جلوگیری از پوسیدگی شاسی تمام قسمت های ان با روش الکترو استاتیک بارنگ پودری الکترواستاتیک اپوکسی پلی استر، برپایه ترکیب رزین های اپوکسی با پلی استر وتا دمای ۲۰۰درجه سانتی گراد در داخل کوره پخت شده است که دارای سطحی صاف با چسبندگی وبراقیت نهائی خوب ،مقاوم در برابرعوامل شیمیائی ومکانیکی می باشد .
سیستم الکتریکی این تخت با برد الکترونیکی خارجی دارای استاندارد ومقاوم دربرابر گردوغبارورطوبت می باشد البته برد داخلی این تخت نیز تولید شده که میتوان برای استفاده درمنازل به منظور کاهش هزنیه های خرید از این برد نیزمی توان استفاده نمود .
برای جابجایی تخت در روی سطوح از چهار عدد چرخ با روکش پلاستیکی مرغوب و با چرخ بسیار روان بلبرینگ داراستفاده شده که این چرخها بصورت ضربدری قفل دار هستند تا درموقع لزوم با قفل کردن انها از تکانهای اضافی تخت جلوگیری نمود درطراحی تخت تمام اصول مهندسی رعایت شده تا از اعمال بار اضافی به روی موتور ها جلوگیری شود هر سه موتور این تخت دارای قدرت ۴۰۰۰نیوتنی شرکت LINKAN تایوان  , دورت آلمان می باشند برای نگهداری و رفاه حال بیشتر بیماران درکنار این تخت میتوان از  بالا بر بیمار ومیز غذا  نیز استفاده نمود .
شرکت پیشگامان طب اقاقیا در جهت رفاه مردم عزیز آمادگی فروش و اجاره انواع تختهای بیمارستانی  و تعمیرات تخصصی برقی و ریموت کنترل  , باکس و... توسط مهندسین مجرب و کار آمد را دارد .

تلفکس : ۰۲۱- ۵۵۴۳۵۰۶۳

همراه : ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

Image: 

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir