نکته طلایی ویلچر برقی پله ‌رو

ویلچر برقی پله‌رو معمولا  برای ساختمان‌های بدون آسانسور، منازل دوبلکس، پله برقی و مکان‌های پله‌دار طراحی شده است، یادآور شد: معمولا برای کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، عبور از پله برای فرد و همراه وی کاری دشوار  است که این محصول این مشکل را رفع کرده است ضمن آنکه این ویلچر دارای کمربند ایمنی است و می‌تواند افراد تا وزن ۱۰۰ کیلو گرم  را حمل کند.

 هم چنین این محصول  معمولا از پله‌های باریک تا ۷۰ سانتی‌متر می‌تواند جابجا شود و سرعت حمل این محصول  تقریبا ۱۵ پله در دقیقه است.

 نکات برجسته  ویلچر برقی پله ‌رو :

۱- نسخه جدیدی از صندلی چرخدار برقی پله برقی ارائه شده است.                                                                                                                            ۲-  عملکرد از نظر پایداری استاتیک و راحتی کاربر بهبود یافته است.  
۳- مکانیسم بادامک برای لغو نوسان صندلی معرفی شده است.
۴- تجزیه و تحلیل پارامتری در مکانیزم دوربین انجام شده است.

مکانسیم  ویلچر برقی پله ‌رو :

د ر این مقاله نسخه جدیدی از ویلچربرقی و صندلی چرخدار با توانایی بالا رفتن از پله ارائه شده است. صندلی چرخدار به لطف یك واحد حرکتی چرخ هیبریدی با معماری خوشه ای سه چرخه قادر به صعود از موانع و راه پله های منفرد است. مفهوم جدید ارائه شده در این اثر ، نشان از بهبود نسبت به نسخه های قبلی دارد. از طریق چید مان متفاوت عناصر عملکردی ، عملکرد صندلی چرخدار از لحاظ پایداری و منظم هنگام حرکت بر روی پله افزایش یافته است.

به طور خاص ، توجه به اطمینان از حرکتی منظم و راحت برای کاربر در حین انجام عملیات صعود از پله ها مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل یک مکانیزم بادامک با هدف جبران نوسانات ایجاد شده روی قاب ویلچر توسط چرخش واحد حرکتی معرفی و طراحی شده است. یک روش طراحی برای پروفایل دوربین ارائه شده است. علاوه بر این ، تجزیه و تحلیل پارامتری در مشخصات دوربین و در ابعاد مکانیسم با هدف پیدا کردن مشخصات بادامک با ابعاد و عملکرد مناسب از نظر زاویه فشار و شعاع انحنای انجام شده است.

 

Image: 

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir