ویژگی و کاربرد دستکش لاتکس

دستکش لاتکس :

 دستکش لاتکس  کم پودر از درختان صمغی که در آفریقا و جنوب شرق آسیا می رویند تولید می شوند .  دستکش لاتکس کم پودر دارای کاربرد ها و مشخصات فراوانی است که چند مورد را شرح می دهیم : از دستکش لاتکس کم پودر در مرکز های معایناتی ، آزمایشگاه ها  ، محیط آشپزی استفاده می کنند . جنس دستکش لاتکس به گونه ای است که بسیار انعطاف پذیر و راحت می باشد.

دستکش لاتکس بدون پودر :

 دستکش لاتکس بدون پودر دارای کیفیت عالی تولید شده اند که برای حفاظت از دست و هم چنین رعایت مسائل بهداشتی تولید می گردند . از کاربردهای اصلی اینگونه از دستکش های لاتکس در صنعت پزشکی و به طور گسترده تری در برنامه های پزشکی و دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. دستکش لاتکس بدون پودر برای استفاده افرادی که با دست به طور مستقیم فعالیت می کنند، کاربرد دارند. از دستکش های لاتکس در صنایع غذایی و هم چنین نگه داری و تعمیر،هم چنین در صنایع خودروسازی و هم چنین صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. لاتکسی که در تولید این گونه از دستکش ها به کار برده می شود از جنس بسیار با کیفیتی تولید می گردند که موجب می شود که خاصیت کشسانی دستکش را افزایش می دهد که موجب می شود که باعث می گردد موجب آسان پوشیده شدن دستکش توسط فرد می شود . دستکش لاتکس بدون پودر او پی مدیوم از یک پوشش داخلی تولید می شود که از هر گونه حساسیت پوستی در بدن افراد جلوگیری می کند . دستکش های لاتکس دارای کشسانی بالاتر و هم چنین دارای مقاومت بالاتری برخوردار هستند و به همین علت نیز می باشد که از کاربرد بالاتری برخوردار هستند .

   کاربرد: 

انواع دستکش ها از ملزومات و تجهیزات پرکاربرد و مفید در حوزه بهداشت و سلامت محسوب می شوند. دستکش ها با جنس های و کارایی های مختلف تولید گردیده و در جایگاه های گوناگون استفاده می شوند. یک نمونه از این ملزومات دستکش های لاتکس می باشند که از لاتکس درجه یک تولید گردیده و در صنایع مختلفی از جمله صنعت پزشکی و دندانپزشکی، کارخانجات تولید مواد غذایی و خدمات غذایی و مواد غذایی، تعمیر و نگهداری، صنایع خودروسازی، صنایع داروسازی، صنایع تولیدی، بخش امداد و نجات و مانیکوریست و میکاپ کاربرد دارد.

  ویژگی ها:

 انواع دستکش های لاتکسی که در بازار موجود هستند از تنوع کیفیت برخوردار بوده و در دو مدل پودری و بدون پودر ساخته می شوند. پودر دار کردن دستکش ها به این علت است که آسانتر پوشیده شوند و کاربر به هنگام پوشش به زحمت نیافتد اما پوست برخی از افراد نسبت به این پودر حساسیت نشان می دهد به همین دلیل سازندگان این محصول را به صورت بدون پودر نیز تولید کرده اند. مدل بدون پودر دارای لایه داخلی مخصوصی است که مانع از ایجاد حساسیت پوستی می گردد و مشکلات پوستی همانند قرمزی، پوسته پوسته شدن دست، خارش، سوزش و خشکی را برای دست به وجود نمی‌ آورد و همچنین از بهبود روند درمان نیز جلوگیری نمی کند. به طور کل استفاده از دستکش های لاتکس برای افرادی که دچار حساسیت های مزمن هستند پیشنهاد نمی شود.

یکی از دستکش های لاتکس بدون پودر موجود در بازار دستکش لاتکس بدون پودر او پی پرفکت می باشد که توسط کشور ایران تولید و عرضه می گردد.

ویژگی های دستکش لاتکس بدون پودر:

۱-  این محصول از کشسانی فوق العاده بالایی برخوردار بوده است که علاوه بر ایجاد راحتی به هنگام پوشیدن، دقت لمس بالایی را به همراه دارد و در معاینات پزشکی و عمل های جراحی که نیازمند دقت بالا هستند بسیار مفید و کارآمد می باشد.

۲-  حالت کشسانی دستکش حرکات دست را محدود نمی کند و کاربر می تواند از تمامی انگشتان خود همانند وقتی که دستکش به دست ندارد به راحتی و بدون اینکه به مضیقه بیافتد استفاده نماید.

۳-  فاقد پودر بودن دستکش لاتکس بدون پودر مدی سافت سبب می گردد تا در روند درمان اختلال ایجاد نگردد همچنین بسیار مناسب برای استفاده در بخش های جراحی و مراقبت های بهداشتی است زیرا حساسیتی به همراه ندارد.

دستکش لاتکس بدون پودر را می توان از داروخانه ها، فروشگاه های مرتبط با لوازم آرایشی و بهداشتی، هایپر مارکت های بزرگ و فروشگاه های تجهیزات پزشکی خریداری کرد. قیمت های هر دستکش با توجه به مولفه های مختلفی همچون برند، کیفیت، برخورداری از پودر و ... متفاوت است به طور کل دستکش های بدون پودر معمولا در مقایسه با دستکش های پودری دارای قیمت بالاتری هستند.فروشگاه پیشگامان طب اقاقیا فروش انواع دستکش های لاتکس از جمله دستکش لاتکس بدون پودر مدی سافت با قیمت مناسب را در دستور کار خود قرار داده است شما عزیزان به منظور راحتی کار و صرفه جویی در وقت می توانید محصول مورد نظر خود را   از این فروشگاه با شماره تماس ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲  خریداری نمایید  . 

Image: 

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir