چگونه روی تخت بیمارستان قرار بگیریم?۱۴۰۱

تخت بیمارستانی چیست؟

تخت بیمار درخانه  تخت های تخصصی هستند که برای مراقبت از فردی که بیمار یا بی حرکت است طراحی شده اند. این تخت‌های مخصوص به کاربر این امکان را می‌دهند که موقعیت سر و پاهای خود را برای بهبود گردش خون و راحتی کلی بیمار و جابجایی بیمار در تخت تنظیم کند.

اگر شما، بیمارتان یا یکی از اعضای خانواده تان باید برای مدت طولانی در رختخواب بمانید، تخت بیمارستانی برای مراقبت خانگی ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. تخت برای جلوگیری از زخم بستر مناسب است .

چه در حال خرید یا اجاره یک تخت بیمار درخانه  باشید، احتمالاً بیش از چند سؤال در مورد این فرآیند خواهید داشت. آیا بیمه آن را پوشش می دهد؟ آیا تخت را اجاره کنید یا بخرید؟ چه نوع تخت بیمارستانی باید تهیه کنید؟ ما اینجا هستیم تا به این سوالات و موارد دیگر پاسخ دهیم تا بتوانید با اطمینان تخت بیمارستان خود را بخرید یا اجاره کنید. این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد تهیه تخت بیمارستانی در منزل بدانید را توضیح می دهد.  

 نحوه تهیه تخت بیمارستانی در خانه :

وقتی بیماران و خانواده‌هایشان در ابتدا لفظ «تخت بیمارستان مراقبت خانگی» را می‌شنوند، اغلب تجهیزات حجیمی را تصور می‌کنند که یک اتاق را پر می‌کند.  تخت‌های بیمارستانی Homecare اکنون کارآمد وپرمصرف شده‌اند و به گونه‌ای الگوی آن از تخت معمولی خانگی برداشته شده است و علیرغم ساختار باریکشان، هنوز دارای ویژگی های استثنایی هستند که می تواند به تحرک و راحتی کمک کند.

چه زمانی باید به تخت بیمارستانی فکر کنید؟

یک تخت  خوشخواب خانگی برای رسیدگی به مشکلات حرکتی که بیماران ممکن است با آن مواجه شوند تولید نشده  است. بیماران مسن ممکن است برای حرکت به تنهایی دچار مشکل شوند. همچنین ممکن است کمک و انجام خدمات را برای مراقبین دشوارتر کند زیرا تخت حرکت نمی کند.

اگر به تخت جدیدی نیاز دارید که بتواند تحرک را بهبود بخشد و این حس آزادی را به شما بازگرداند، تخت بیمارستانی برای مراقبت در منزل ممکن است انتخاب ایده آلی باشد. این سبک تخت اغلب توسط پزشکان پس از اقامت طولانی مدت در بیمارستان یا حادثه ای که حرکت کامل را ممنوع می کند نیز توصیه می شود.

چه کسی واجد شرایط تخت بیمارستانی است؟

اغلب بیماران نسخه یا توصیه ای از پزشک خود دریافت می کنند تا واجد شرایط بستری شدن در تخت بیمارستانی باشند. اگر فکر می کنید که تخت بیمارستانی برای مراقبت خانگی بهترین راه برای شماست، وقت آن است که با پزشک خود مشورت کنید. آنها می توانند تعیین کنند که آیا تخت لازم است یا خیر و چه نوع تختی مناسب ترین است. در ادامه بیشتر به انواع تخت های بیمارستانی خواهیم پرداخت.

میانگین هزینه یک تخت بیمارستانی چقدر است؟

قبل از خرید یا اجاره تخت بیمارستانی، باید هزینه ای را که متحمل می شوید، بدانید. هر مسیری که انتخاب می کنید، تلاش پرهزینه ای خواهد بود. با این حال، به خاطر داشته باشید که این هزینه به خوبی ارزش مزایای آن را دارد.

خرید تخت بیمارستانی از قبل هزینه بیشتری خواهد داشت اما ممکن است در دراز مدت گزینه بهتری باشد. اگر خرید راهی است که انتخاب می کنید، باید انتظار داشته باشید که چند هزار دلار برای تخت بیمارستان خود بپردازید. قیمت خاص ممکن است بسته به نوع تخت و ویژگی های ارائه شده متفاوت باشد. اگرچه گران است،اما بیماری که برای سال‌ها از تخت بیمارستانی استفاده می‌کند، ممکن است ترجیح دهد صاحب یک تخت بیمارستانی باشد.

برای کسانی که در کوتاه مدت به این تجهیزات نیاز دارند، اجاره تخت بیمارستانی ممکن است مسیر بهتری باشد. در این شرایط، زمانی که دیگر به تختخواب نیاز ندارید، این گزینه را خواهید داشت.  

اگرچه ممکن است هزینه خرید یا اجاره تخت بیمارستان بسیار زیاد به نظر برسد، گزینه های زیادی وجود دارد که می تواند به شما در تامین هزینه های این تجهیزات کمک کند.  

اجاره در مقابل خرید تخت:

آیا باید تخت بیمارستان خود را اجاره کنید یا بخرید؟ انجام هر دو مزایایی دارد و شما باید شخصاً تصمیم بگیرید که کدام یک برای شرایط شما بهترین است.

برای مثال، اجاره تخت بیمارستانی مستلزم پرداخت منظم ماهانه است. اگر تخت شما نیاز به تعمیر و نگهداری دارد، شرکت اجاره دهنده هزینه آن را پرداخت می کند.

البته به خاطر داشته باشید که اجاره در دراز مدت می تواند گران تر باشد. اگر قصد دارید از تخت بیمارستانی برای مدت کوتاهی استفاده کنید، اجاره تخت بیمارستانی انتخاب خوبی است. با این حال، خرید تخت بیمارستانی گزینه بهتری است اگر قصد دارید سال ها از تخت استفاده کنید.

خرید تخت بیمارستانی مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، شما مالکیت کامل آن را دارید، به این معنی که می توانید ارتقا دهید یاتجهیزات اضافی  مانند میزغذا , انواع تشک های بیمارستانی و غیره را خریداری کنید که ممکن است برای تخت های اجاره ای در دسترس نباشند. 

خرید تخت در نهایت هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. علاوه بر این، اگر تخت نیاز به تعمیر یا نگهداری دارد، باید هزینه آن را خودتان بپردازید. در عین حال، گزینه های مقرون به صرفه زیادی برای خرید تخت بیمارستانی وجود دارد.
 
تختی را انتخاب کنید که برای شما بهترین باشد:
انواع تخت بیمارستانی در بازار موجود است که هر کدام دارای قیمت‌های متفاوت و کاربردهای متفاوتی هستند. اینها انواع اصلی تخت های بیمارستانی مراقبت خانگی هستند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.تخت برقی بیمارستانی و تخت بیمارستانی ساده و تخت بیمارستانی دست دوم از آن جمله تختها هستند.

برقی :
تخت های برقی معمولاً دارای دو تا چهار موتور هستند که به طور مستقل بخش های مختلف تخت را بالا یا پایین می آورند. برای این کار از کنترلر دستی برای تنظیم آن استفاده  کنید.

تخت برقی برای بیمارانی که نیاز به تنظیمات مکرر دارند ایده آل است. اهرمی که به راحتی قابل استفاده است به بیمار اجازه می دهد در صورت امکان خودش را حرکت دهد یا فشار بر مراقب را کاهش می دهد. می تواند برای پاسخگویی به انواع نیازهای موقعیت مانند خواب یا گردش خون بهینه تنظیم شود.
 تخت اهرم دار ودستی : 
تخت های دستی یا هندلی ازاهرم دستی برای تنظیم تخت استفاده می کنند. در حالی که اینها می‌توانند گزینه‌های مقرون به صرفه باشند، ممکن است برای بیمار انجام آن‌ها به تنهایی دشوار باشد، به خصوص اگر او تحرک محدودی داشته باشد. مراقب بیمار باید قدرت بازو و شانه کافی برای چرخاندن هندل را داشته باشد. به همین دلیل، تخت بیمارستانی دستی ممکن است بهترین گزینه برای افرادی باشد که نیازی به تنظیمات مکرر ندارند.مانند تخت شستشوی بیمار
 
تخت های قابل تنظیم تمام ویژگی های یک تخت معمولی طولانی مدت بیمارستانی را دارند. با این حال، تخت های قابل تنظیم مزایای استفاده از عرض تشک استاندارد را دارند.  
بیمارانی که نیاز به استفاده از تخت بیمارستانی در مدت زمان طولانی تری دارند، ممکن است بخواهند ازقابلیت تنظیم پوزیشن ها استفاده کنند. این امکان حرکت آسان و راحتی را بدون توجه به مدت زمانی که به تخت خود نیاز دارید، می دهد.

دراز مدت:
برخی از تخت ها با دوام طولانی مدت ساخته نمی شوند. این بدان معنی است که بیمارانی که برای چند سال به تخت بیمارستان خود نیاز دارند ممکن است بخواهند گزینه دیگری را بررسی کنند. تخت‌های مراقبت از منزل طولانی‌مدت تخت‌هایی با کیفیت هستند و با در نظر گرفتن ماندگاری ساخته می‌شوند. این تخت های بادوام برای بیمارانی که سال ها نیاز به استفاده از تخت بیمارستانی دارند ایده آل است. بسیاری از این تخت ها همچنین دارای تنظیمات کامل سر، پا و ارتفاع هستند.

از کجا می توانید یک تخت بیمارستانی برای مراقبت خانگی بخرید یا اجاره کنید؟

آیا نمی دانید از کجا تخت بیمارستانی برای استفاده در منزل بخرید یا اجاره کنید؟ تجهیزات پزشکی پیشگامان طب اقاقیا بزرگترین فروشنده یا توزیع کننده برای همه لوازم پزشکی با برندهای برتر است. به عبارت دیگر بیشترین انتخاب محصولات را با کمترین قیمت تخت بیمارستانی و بیمار موجود دارند.

اگر می خواهید یک تخت بیمارستانی برای مراقبت خانگی اجاره کنید یا بخرید،ما بهترین گزینه شما هستیم . آنها نه تنها حمل و نقل رایگان روی تخت بیمارستان خود دارند، بلکه خدمات عالی به مشتریان و سفارش ایمن و مطمئن دارند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات با شماره ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲ ، همین امروزتماس بگیرید!

 

Image: 

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir